Στόχος αυτού του παιχνιδιού είναι η αλληλεπίδραση ανάμεσα στις γενιές, ένας τρόπος να γνωριστούν οι νεότεροι με τους γηραιότερους αφού το μυστήριο έχει βασιστεί σε αφηγήσεις των δεύτερων. Με την ίδια μέθοδο, ωστόσο, αυτή του escape room, γνώρισαν και οι μαθητές της Ερμούπολης τη βιβλιοθήκη της πόλης τους.
Το παιχνίδι, συμφωνούν οι ειδικοί, είναι ένας από τους πυλώνες αυτού που λέγεται βιωματική μάθηση. Πόσο έτοιμο όμως είναι το εκπαιδευτικό σύστημα να αποδεχθεί και να υιοθετήσει αυτούς τους νέους τρόπους εκπαίδευσης; «Ανταποκρίνονται όλο και περισσότερα σχολεία» απαντά στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Νικολέττα Μαστρογιαννοπούλου. «Είναι όλο και περισσότεροι στον χώρο της εκπαίδευσης που αντιλαμβάνονται πως ο παραδοσιακός τρόπος δεν ανταποκρίνεται πλέον στις ανάγκες της κοινωνίας».
«Οι εκπαιδευτικοί είναι γενικά πολύ δεκτικοί απέναντι στο εκπαιδευτικό παιχνίδι και μας ζητάνε συνεχώς καινούργια εργαλεία. Βλέπουν πως όχι μόνο τα παιδιά μαθαίνουν πιο εύκολα μέσω της βιωματικής μάθησης αλλά και τους εντυπώνονται καλύτερα αυτά που μαθαίνουν» συνεχίζει η ίδια. «Εξάλλου αναπτύσσουν καλύτερες σχέσεις με τους μαθητές τους μέσα από τη βιωματική μάθηση» συμπληρώνει μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Συνεχίστε την ανάγνωση στο αρχικό δημοσίευμα
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ (Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων).
Τα πνευματικά δικαιώματα των δημοσιευμένων άρθρων και σε ότι αναπαράγεται ή αναδημοσιεύεται μέσω του zeliosgi.gr ανήκουν στις πηγές και στους αρχικούς συντάκτες και δημιουργούς τους. Εφόσον κάποιο δημοσιευμένο άρθρο δεν έχει ως συντάκτη κάποιο μέλος της ομάδος του zeliosgi.gr θα αναφέρεται πάντα η πηγή με σύνδεσμο στο πρωτότυπο άρθρο. Το zeliosgi.gr δε φέρει ευθύνη για τυχόν ανακρίβειες των αναδημοσιευμένων άρθρων. Δεδομένου του πλήθους των δεδομένων και της ταχύτητας διάδοσης των πληροφοριών που προσφέρει το internet, είναι πιθανό να γίνει χρήση στις σελίδες του zeliosgi.gr περιεχομένου που ενδεχομένως να μην επιθυμεί ο αρχικός δημιουργός ή ιδιοκτήτης. Σε αυτή την περίπτωση δεσμευόμαστε να αποσύρουμε το εν λόγω περιεχόμενο άμεσα έπειτα από επικοινωνία μαζί μας.